راهپیمایی روز قدس خوشاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 مرداد 1391
بازدید : 3679
نویسنده : علی

ده ها هزار  نفر از اقشار مختلف مردم مومن و  ولایتمدار خوشابی   و  بخش های تابعه این شهرستان  همگام با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس  از مردم مظلوم فلسطین  حمایت کردند .

 به گزارش صبح خوشاب  مردم مومن و حزب الله  شهرستان خوشاب  با شرکت گسترده و کم نظیر خود در مراسم معنوی روز قدس ،بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و همبستگی خود را با ملت فلسطین ابراز داشتند.

اقشار مختلف مردم خوشاب  از جمله روحانیون،خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ، مسوولان محلی ،مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی ،نیروهای نظامی و انتظامی ،بسیجیان ، فرهنگیان ،دانش آموزان ،دانشجویان،بازاریان ، کسبه و ورزشکاران از پیر ،جوان ، کودک ، زن و مرد و شهری و روستایی در همایش جهانی روز قدس شرکت کردند.

  روزه داران همیشه در صحنه خوشابی با طی  مسیر از ابتدای بلوار امام رضا (ع)   به سمت میعادگاه نماز جمعه این شهرستان  بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب اعلام کردند.

آنها با شعارهای  الله اکبر ، لااله الا الله،”خامنه ای رهبر مسلمین است/ باعث افتخار مومنین است” ، “رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنم ” و … با مقام معظم رهبری هم تجدید بیعتی دوباره کردند.

راهپیمایان  همچنین با شعارهای ” یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا “، “پیام قرآن ما وحدت مسلمین است /آزادی فلسطین شعار مسلمین است ” و “قدس دل تپنده زمین است ” مسلمانان جهان را به اتحاد برای رهایی قدس شریف فرا خواندند و وحدت خود را در این راه به نمایش گذاشتند.

 

در این مراسم کم نظیر راهپیمایان روزه دار با حمل تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری،پرجم سه رنگ جمهوری اسلامی   و با حمل پارچه نوشته ها ی   ” روز قدس روز حیات اسلام است ” ، روز قدس مخصوص ایران نیست روز دنیای اسلام است ” ، روز جهانی قدس روز بیداری اسلامی است ” و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر امریکا، الله اکبر، خامنه ای رهبرو….     ،مراتب انزجار و نفرت خود را از صهیونیست ،استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی و نظام به نمایش گذاشتند.

 در پایان این مراسم قطعنامه سراسری قرائت شد و این قطعنامه با سردادن تکبیر راهپیمایان مورد تایید و تاکید قرار گرفت .

 منبع:صبح خوشاب




:: برچسب‌ها: خوساب , راهپیمایی , قدس , روزقدس ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوشاب و آدرس khoshabnt.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 242
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 407
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 79302
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1



لینک باکس هوشمند پردیس

وو
................................. .. Instagram

RSS

Powered By
loxblog.Com